Estiu en família al teu aire

Proposta al teu aire

Les Estades | Rialp

Escull dates i reserva online

del 30 de juliol al 2 d’agost
(mínim 4 dies / 3 nits)

del 23 al 30 d’agost
(mínim 5 dies / 4 nits)

Estiu en família al teu aire

Vine a gaudir al teu aire a l’Alberg Les Estades de Rialp, un indret amb moltes possibilitats.

Endinsa’t als boscos de les vernedes i al llac de la Torrassa, gaudeix del Parc d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici o descobreix el Gerri de la Sal i la Vall d’Àssua. Allotja’t a un alberg molt acollidor, amb sala de jocs i televisió, sala infantil per als més petits i una zona exterior esportiva. A més, al menjador es pot gaudir de la cuina típica de muntanya i d’una gran varietat d'embotits i productes típics de la zona. Gaudeix de la natura, gaudeix de Les Estades. 

Informacions d’interès

Inclou

El preu inclou les despeses de l’estada en el règim de la pensió escollida i els llençols. Les tovalloles no estan incloses. Oferim l’opció de llogar-les amb un suplement.

No inclou

No inclou el transport a la casa ni els desplaçaments que siguin necessaris per a les excursions. 

Observacions

Les entrades i sortides són a les 16h, però l’últim dia, cal deixar l’habitació a les 10h.

Preus

Habitacions per família amb bany

1 nit | 1PC* 1 nit | 1MP*
Adults 56,10 € 48,40 €
Nens de 3 a 16 anys 39,60 € 34,10 €
Nens menors de 3 anys** Allotjament gratuït Allotjament gratuït

* PC: Pensió completa. Una pensió completa equival a una nit. Entrant a sopar i marxant després de dinar / ** Menors de 3 anys: el preu de la PC serà de 13,20 € per nen/nit si mengen del que es cuina a la casa (inclou: sopar, dormir, esmorzar i dinar).

* MP: Mitja pensió. Una mitja pensió equival a una nit. Entrant a sopar i sortint després d'esmorzar / ** Menors de 3 anys: el preu de la MP serà de 8,25 € per nen/nit, si mengen del que cuina a la casa (inclou: sopar, dormir i esmorzar).

Les Estades | Rialp

L’alberg Les Estades està situat entre Sort i Rialp, molt a prop de les pistes d’esquí de Port Ainé, del Parc Nacional d’Aigüestortes i de l’estany de Sant Maurici, a la comarca del Pallars Sobirà, al cor del Pirineu lleidatà.

Veure la casa

Les Estades

Demana informació - * Camps obligatoris

Responsable del tractament és la Fundació Pere Tarrés, amb domicili al c/ Numància n. 149 de Barcelona (08029)

La finalitat del tractament és la gestió de la seva sol·licitud i l’enviament de comunicacions informatives de les nostres activitats.

Exercici de drets. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament i a no estar sotmès a decisions individuals automatitzades dirigint-vos a l’adreça del responsable del tractament.

Més informació : https://www.peretarres.org/avis-legal