07.02.25
Representants del Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans de la Fundació Pere Tarrés s’han desplaçat avui fins a València per reunir-se amb membres de la federació de lleure valenciana Juniors Moviment Diocesà, que el passat mes d’octubre va veure com les seves instal·lacions quedaven greument afectades per les riuades. La presidenta del moviment d’esplais, Anna Grau, la vicepresidenta, Queralt Campàs, i el secretari tècnic, Jordi Gomà, han fet efectiu aquest matí el lliurament de tres caixes amb 200 jocs i material d’acampada després de reunir-se amb la vicepresidenta de territorial de Juniors, Marta Silvestre, i el secretari general Miguel Polo.
Aquest és el resultat de la campanya de recollida de material a benefici de Juniors que la Fundació i el MCECC van engegar durant les festes de Nadal. Fruit de la campanya, la Fundació ha aplegat jocs i també material d’acampada com ara tendes de campanya, sacs de dormir, estores o motxilles, que han d’ajudar Juniors a organitzar les seves activitats d’estiu.
Juniors és la federació més gran dedicada a l'educació en el temps lliure de la infància, l'adolescència i la joventut de la zona de València i les inundacions causades per la DANA van destrossar els locals de 39 dels seus centres, malmetent el material necessari per oferir activitats com campaments o colònies a més de 5.000 infants i joves.